لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از یوونتوس در مادرید / استراحت بازیکنان یووه

آخرین اخبار از یوونتوس در مادرید / استراحت بازیکنان یووه

قهرمان ایتالیا امشب در دیداری حساس در شهر مادرید به مصاف قهرمان فصل گذشته لالیگا و فینالیست لیگ قهرمانان می رود . تیم فوتبال یوونتوس برای استحکام جایگاه خود در گروه A امشب باید به مصاف تیم آماده اتلتیکو مادرید برود .

بر طبق اخبار آلگری هنوز هم در مورد سیستم بازی بیانکونری تردید دارد اما بیشترین احتمال برای بازی با سیستم 2-5-3 می باشد .

بر این اساس انتظار می رود که جانلوئیجی بوفون کاپیتان اول یوونتوس ، امشب نیز درون دروازه قرار بگیرد و کیلینی و بونوچی به همراه یک بازیکن از بین اوگبونا و کاسرس 3 مدافع یووه باشند .

در خط هافبک با وجود استراحت آزاموا در بازی گذشته باز هم گفته می شود که فرصت ِ بازی به پاتریس اورا خواهد رسید و خط هافبک یووه را لختشتاینر ، ویدال ، مارکیزیو ، پوگبا و اورا از سمت راست به چپ تشکیل خواهند داد .

در خط حمله نیز حضور توز تقریبا قطعی بنظر می رسد اما هنوز شک و تردید زیادی برای زوج توز در خط حمله وجود دارد و مشخص نیست که از بین 2 مهاجم اسپانیایی یووه یعنی یورنته و موراتا کدام یک بازی خواهند کرد . اگرچه احتمال حضور یورنته از ابتدا بیشتر است .

بازیکنان و کادرفنی یوونتوس پس از انجام تمرینی سبک و مرور کارهای تاکتیکی و صرف نهار اکنون در حال استراحت برای دیدار حساس امشب هستند . 

در فاصله چند ساعت مانده به بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید هنوز هم تردید در مورد ترکیب بیانکونری وجود دارد ، اما طبق آخرین اخبار کاسرس در دفاع و یورنته در خط حمله بازی خواهند کرد .

اکنون حدود 1000 هوادار یوونتوس در مادرید حضور دارند و بازی امشب تیم محبوبشان را در ورزشگاه ویسنته کالدرون از نزدیک تماشا خواهند کرد .

" تاپیک بازی یوونتوس - اتلتیکو مادرید "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: